İnanmakmıydı cesaret, boş bakan gözlere
Tamamlanmakmıydı aşk, o ihtişamlı sözlere
Vazgeç artık bu mânasız isteklerden
Çizili değil miydi hayat, eskimiş bi kitapta
Renkler soluk, fırçası kırık, düzen tutmaz artık
Yorulmuş bir adam var, üstü başı yırtık
Yazılı değil miydi kader, anlamsız bi hitapta
Bir orman..
Ağaçlar olduğu için mi ormandı,
Orman olduğu için mi ağaçlar vardı ?
Bir Kelebek..
Üç gün ömrü olduğu için mi kelebekti,
Kelebek olduğu için mi ömrü kısaydı ?
Hangi kader bu, hangi kitap, hangi yazı
Yorulmuş bir adam var üstü başı yırtık..