Yaralı, göremiyorum ama biliyorum
Eksik hissediyor ama tamamlanamıyor
Güneş sanıyor içini yakan şeyi
Bir ağaç yaprak dökemez mi?
Sonbahar diyor ne zaman nemli olsa gözleri
Yağmur ıslatıyor sanıyor kirpiklerini
Bir insan yaprak dökemez mi?
Aynalar yabancı bakıyor yüzüme
Kendi suretim bile küsmüş gözüme
Bir rüzgâr değse savrulurum içime
Bir beden, içinden göçemez mi?
Zaman geçiyor, eksiliyor her şey
Sessizlik içimde yankılanan bir şey
Bazen sanki ben de bir gölgeyim
Bir insan, kendiyle düşemez mi?
Gecenin koynunda saklı bir ışık mı var
Bazen konuşamaz insan, sadece bakar
Bırakalım biriksin içeride anılar
Bir insan yeniden doğamaz mı?