**Keuze en Kiezen**
Hmmm Hmmm,
Hey daar, voel je het ooit?
Die aantrekkingskracht, die trek, als zwaartekracht?
We zijn gevangen in deze dans, jij en ik,
Twee sterren in een draaiende melkweg.
Soms vraag ik me af, in stille momenten,
Bouwen we dromen of verstrijken we de tijd?
Weet ons gelach de leegte te vullen,
Of is het een melodie, een geheim rijm?
Het leven is een wervelwind, nietwaar?
Verantwoordelijkheden trekken aan onze mouwen,
Toch zijn we hier, verstrikt in de chaos,
Vinden we troost in gedeelde overtuigingen.
Maar vertel me, voel je het gewicht?
De manier waarop liefde kan tillen of binden?
Is het een schuilplaats voor de storm,
Of een doolhof waarin we ons verstand verliezen?
Laten we hier pauzeren, slechts voor een hartslag,
Wat zie je als je mijn kant op kijkt?
Is het een partner, een vriend, een afleiding?
Of een kans om de verwarring te begrijpen?
Samen kunnen we onze verhalen weven,
Met draden van hoop en strengen van twijfel.
In dit weefsel van verbinding,
Is het oké om te fluisteren, het is oké om niet te schreeuwen.
Dus, wat zeg je? Zullen we omarmen?
De mooie chaos, de hoogte- en dieptepunten?
In deze dans van afleiding en genade,
Laten we degenen zijn die echt kiezen.