Yüreğimde bir yangın, dumanı tütmeyen,
Gözlerinin nuru var, yüzünden gitmeyen.
Beyaz tenin hayali, aklımdan silinmeyen,
Hasretinle yanar bu gönül, hiç sönmeyen.
Yollara düş oldum, izini ararım,
Her geçen gün ömrümden bir parça çalarım.
Bir umutla yaşarım, belki bir gün sararım,
Sensiz geçen bu ömrü neyle avunurum?
O güzelim sesin, kulağımda çınlar,
Baktığım her yerde, o güzel yüzün parlar.
Seninle her mekan cennet bahçesiydi,
Sensiz şimdi her yer, içimi yaralar.
Ey sevdamın yeli, nerdesin şimdi?
Yokluğun bir kor oldu, içimde gizli.
Gözlerim bir umman, yaşları dinmez,
Ne zaman esecek kavuşmanın yeli?