فاطمه . فاطمه
---
**بیت اول:**
فاطمه جان، وقت درسه، امسال سال کنکوره
با امید و تلاش، تو دلت باید نور باشه
هر روز بخون، شاد باش و دلگرم
سختیها رو پشت سر بذار، تو میتونی برنده باشی
**کورس:**
فاطمه، فاطمه، درس بخون با انرژی
هر روز یه قدم جلو، برای زندگی بهتر و شیرین
ما همش پشتتیم، توی این مسیر سخت
پس بخون و بخون، تا برسی به حقیقت
**بیت دوم:**
کتابها رو بردار، علم رو بغل کن
تلاشت رو بکن، شک نکن توی راهت
مراقب خواب و آرامشت هم باش
تو میتونی درخشان بشی، مثل ستارهای در آسمون
**کورس:**
فاطمه، فاطمه، درس بخون با انرژی
هر روز یه قدم جلو، برای زندگی بهتر و شیرین
ما همش پشتتیم، توی این مسیر سخت
پس بخون و بخون، تا برسی به حقیقت
**بیت سوم:**
فکر کن به آینده، به روزهای قشنگ
سختیها میگذره، تو قویتر میشی هر روز
آرزوها رو در آغوش بگیر، نهراس از چالش
فاطمه جان، تو میتونی، فقط بخون و تلاش کن
**کورس:**
فاطمه، فاطمه، درس بخون با انرژی
هر روز یه قدم جلو، برای زندگی بهتر و شیرین
ما همش پشتتیم، توی این مسیر سخت
پس بخون و بخون، تا برسی به حقیقت
---
**بیت چهارم:**
فاطمه جان، گوشی رو بگذار کنار،
وقت و تلاشت رو بذار روی کنکور،
با تلاش و ایمان، مامان و بابا رو شاد کن،
رویاهای بزرگت رو به حقیقت نزدیک کن.
---
**کورس:**
فاطمه، فاطمه، درس بخون با انرژی
هر روز یه قدم جلو، برای زندگی بهتر و شیرین
ما همش پشتتیم، توی این مسیر سخت
پس بخون و بخون، تا برسی به حقیقت
---
**بیت پنجم:**
تلاش کن تا با موفقیتت، دل مامان و بابا رو شاد کنی،
با هر قدمی که برمیداری، عشقشون رو حس کنی،
وقت کنکور رو غنیمت بدون، و تمام وجودت رو بذار،
تا با نمرههای خوبت، لبخند رو به لبشون بیاری،
---
فاطمه . فاطمه
!