**Nakarat:**
Yavaş yavaş eridik bitti her şey / Şimdi yağmur misali gözyaşım hiç dinmez / Pişmanlık bir zehir içimde geçmez / Bu soğuk gecede yalnız kalbime söz geçmez!
**Verse 1:**
Soğuk bir kış akşamı, gri bulutlar çökerken
Senin sesin değişti, sanki buzdan bir nehirken
Eskiden gülerdin gözlerinle, şimdi bir perde indi
Her sözün bir yabancı gibi, gönlün hoş değil sanki
O tatlı sözlerin kayboldu, o sıcak nefesin dindi
Bir şeyler kopuyordu içimde, kötü bir rüzgar esindi.
**Verse 2:**
Şimdi o yağmur camıma vuruyor her gece
Senin hayalin beliriyor, sanki bir işkence
O boşluk büyüyor içimde, sensiz geçen bu şehirde
Kaybolmuş gibiyim sanki, dipsiz bir denizde
Soğuk sinirlerime işliyor, yokluğun bir ayaz gibi
Ne yapsam dinmiyor içimdeki bu acı sızı gibi.
**Verse 3 (Geçmişe Dönüş):**
Hatırlıyorum ilk gülüşünü, içimi ısıtan bir bahardı
Gözlerindeki o ışıltı, sanki parlayan bir kardı
O gün içimde yeşeren tarifsiz bir umuttu
Sanki bütün dertlerim bir anda unutuldu
Şimdi o bahar yerini aldı kapkaranlık bir ayazın...
**Verse 4 (Gelecek Kaygısı):**
Bu yalnızlıkla nasıl başa çıkarım, yıllar böyle geçer mi?
Ruhumun bu boşluğu bir gün olsun biter mi?
Her sabah uyandığımda aynı hüzün çöküyor içime
Sensiz bir geleceğin hayali bile vermiyor hiç ümit yine.
**Köprü:**
Belki de her şey bitti, kabullenemem yine de
Bir umut kırıntısı arıyorum bu karanlık denizde!
Her yanda tuzlu sular, boğuluyorum derinde
Ama bir fırtına kopacak içimde, en derinde!
**Outro:**
Belki bir gün dönersin, bu ıssız kıyıya
Biliyorum gelmeyeceksin, bu sadece bir rüya
Ama yine de beklerim, bu kalbim böyle hasta
Dönmeyecek biliyorum, bu bekleyişim boşuna...