[Intro]
Vuhuuuuuu vuhuu vuhuu vuhuu jeah nyt mennään.
[Verse 1]
Muistan kun droppasin sen ekan musan sen jälkee kaikki oli iha kreisee. En tiennyt että tossa noin käy kun droppasin sen. Sain sillon ihan vitusti keikkoja. En kyl vieläkään ole unohtanut kun se yks jäbä tuli kesken keikkaa lavalle. Mutta siittä on jo kuiteski ja aikaa.
[Bridge]
Vitsi se jäbä oli crazy mutta eipä se haittaa.
[chorus]
On se kyl ihan kivaa että olen suosittu
Ja sekin että tyypit tulee mun keikoille.
Mutta tuntuu siltä että olen yli suosittu
No mua ei unohdeta jou.
[Interlude]
[Verse 2]
Haluatteko tietää mimmonen korea mul on no täst tulee. 안녕하세요, 어떻게 지내세요. Eihän tämä ollut kauhean huono. Enempää mä en jaksa sebaa että tyypit ymmärtäisi mua.
[Bridge]
Korea on ihan kiva kieli mutta myös vaikea.
[chorus]
On se kyl ihan kivaa että olen suosittu
Ja sekin että tyypit tulee mun keikoille.
Mutta tuntuu siltä että olen yli suosittu
No mua ei unohdeta jou.
[interlude]
[chorus]
On se kyl ihan kivaa että olen suosittu
Ja sekin että tyypit tulee mun keikoille.
Mutta tuntuu siltä että olen yli suosittu
No mua ei unohdeta.
[outro]
Olen olen jou jou. Olen olen jou hei. Olen olen. Olen se mister räppäri