Vi har skrattat och gråtit tillsammans, delat glädje och sorg.
Ni har alltid funnits där för mig, som en trygg hamn i stormen.
Tack för att ni öppnade era hjärtan och släppte in mig i er famn.
Jag minns den dagen tisdag den 29 Juli, när våra vägar korsades för första gången.
Det var som om ödet hade bestämt att vi skulle mötas och bli en familj.
Och nu när jag tänker tillbaka på allt vi har upplevt tillsammans,
kan jag inte annat än le och känna tacksamhet i mitt hjärta.
Ni har gett mig så mycket kärlek och stöd, och det är något jag aldrig kommer att glömma.
Vi fortsätter att skapa minnen tillsammans, för vår bonusfamilj är stark och håller ihop.
Jag minns den dagen tisdag den 29 Juli, som en av de bästa i mitt liv.
För det var då jag träffade er, min bonusfamilj, och mitt hjärta blev fyllt av kärlek.