חצי ירח לאן אתה בורח אחר כך אני שוכח
כמה זמן לוקח לך
לעבור
בקיץ חם אבל עדיין בלילה
קור
השמיים הם שחורים
ואי אפשר לראת תנמלים
אז כולנו צוחקים
כן
כן
חצי ירח ?
קשה כלכך לזכור ובגלל זה אני שוכח
ואז אני בורח
בכל הכוח
זה בגלל הרוח
הכל חושך
וא אפשר ללכלך
אז פשוט אני
הולך
כן כן
אי אפשר להתערב
לפעמים אני רעב
חשבתי שאתה סהר
ולפעמים אתה מוסתר
בלי להגיד כאן שום דבר
כן
כן
גם אפשר להתעצבן
חי חי חי
אתה בלילה
כן
כן
חצי ירח ?
קשה כלכך לזכור ובגלל
זה אני שוכח
ואז אני בורח בכל הכוח
זה בגלל הרוח
הכול חושך
ואי אפשר ללכלך אז פשוט אני הולך
כן כן
אני לא יודע מה זה אטמוספרה
וקצת יודע קראטה
ולא קפוארה
כן
כן
אני כבר מוכן
העלים עפים
כן תראו את הנמלים
מה לעזאזל עושים
ובלילה יושנים
כן
כן
חצי ירח......
קשה קשה כלכך לזכור ובגלל זה
אני שוכח
ואז אני בורח בכל הכוח
זה בגלל הרוח
הכול חושך ואי אפשר ללכלך אז פשוט אני הולך
כן
כן
בגלל זה זה קורה
וזה לא משנה
אם זה סהר או ירח
כי בגלל זה אני שוכח
כן