[Verse]
nosturikuljettaja
alkoholi ongelmia
tupakka ja nuuska
iso maha
vika päässä
ongelmia kotona
mutta vinssit laulaa
[Verse 2]
apupippeli pieni
punaista palaa
tukkimatot mätiä
konen kasaus keli
emax kaks kaks
mutta vinssit laulaa
[Chorus]
tää on ison nosturin glamoori,
täytyy sitä rakastaa.
mulla on ryhmän johaja rooli,
kolmekymment pakkastaa.
Laskut pitää maksaa ja kotona perhen kans haluaisin olla.
Pitääskö alkaa vuokramieheks ja syödä illallinen alvi nolla