*Een brief aan mezelf*
Heey Topper, als je dit leest is het weer tijd voor een reminder
Een reminder over dingen waarvoor je geen talent hoeft te hebben,
Zoals op tijd zijn, dat kun je even.
Afspraken nakomen, dat is fijn,
En eerlijk zijn, dat mag er ook zijn!
Aardig zijn kost helemaal niks,
En geduldig luisteren, dat is de fix.
Probeer iets nieuws, wees niet bang,
Je doorzettingsvermogen maakt je sterk en lang.
Dankbaar zijn, dat is een kunst,
Zeg nee met flair, dat is een gunst.
Leren van kritiek, dat doet geen pijn,
Moed hebben, ja, dat is fijn!
Respect voor iedereen, dat is het doel,
Complimenten geven, dat maakt je cool.
Verantwoordelijkheid nemen, wees geen schurk,
En feedback geven, dat is ook een stuk.
Denk positief, zet die stap,
Wees nieuwsgierig, doe het snel, hap hap!
Passie in je werk, dat maakt je sterk,
Dit alles zonder talent, wat een merk!