توو این شبهای سرد، دنبال یه نورم
یه نوری که قلبمو، از تاریکی دور کرد
تو اومدی مثل ماه، توو آسمون من
روشن کردی شبامو، ای نازنین من
صدای گرم تو، مثل یه لالایی
آروم میکنه قلبمو، میان این تنهایی
تو تنها پناهی، تو این دنیای سرد
با تو من میسازم، یه فردای قشنگ
تو آرامش قلبمی، تو رویای شبامی
با تو زندگی زیباست،ای عشق رویایی
تو تنها ستارهای، تو آسمون قلب من
با تو من میرقصم، تو وسعت کیهانی
نگاه تو، مثل یه دریای نوره
منو غرق میشم، وقتی ازم دوره
با تو من میسازم، یه دنیای تازه
یه دنیایی که توش، فقط عشق می تازه
تو آرامش قلبمی، تو رویای شبامی
با تو پر میشم از عشق، با تو من زندهام
تو تنها ستارهای، تو آسمون قلب من
با تو من میرقصم، با تو من میخندم
توو این شبهای تاریک، تو تنها امیدی
با تو من میرسم، به اوج خوشبختی
تو تنها دلیل من، برای زنده بودن
با تو من میمونم، تا آخر این بودن
تو آرامش قلبمی، تو رویای شبامی
با تو پر میشم از عشق، با تو من زندهام
تو تنها ستارهای، تو آسمون قلب من
با تو من میرقصم، با تو من میخندم
توو این شهر شلوغ، تو تنها آرومی
با تو من میخونم، یه شعر مفهومی
تو تنها مخاطب، توو این شعر منی
فقط تو میدی،به زندگیم معنی
با تو من میرقصم، زیر نور ماه
با تو من میخونم، یه شعر زیبا
تو تنها عشق هستی، توو قلب این مرد
با تو من میمونم، تا همیشه هر جا
تو آرامش قلبمی، تو رویای شبامی
با تو پر میشم از عشق، با تو من زندهام
تو تنها ستارهای، تو آسمون قلب من
با تو من میرقصم، با تو من میخندم
با تو من میرم، تا ته این جاده
عشق تو، فقط خورشید این راهه
به زندگیم دادی یک رنگ بهتر
میخوام باشی چون،زندگی کوتاهه
تو آرامش قلبمی، تو رویای شبامی
با تو پر میشم از عشق، با تو من زندهام
تو تنها ستارهای، تو آسمون قلب من
با تو من میرقصم، با تو من میخندم