Τελειώσαμε λίγο παράδοξα
Το τέλος μας ήρθε πολυ άδοξα
Τελειώσαμε χωρίς αιτία
Υπέκυψα στην αδικία
Και γνώρισα την μοναξιά αυτοπροσώπως
Μα πέθαινα σου λέω αληθινά
Και στη ζωή ήμουν παράλογος
Και το ψέμα έχει έρθει στα φιλιά
Να με θυμάσαι
Αν και τελειώσαμε εμείς
Να με θυμάσαι
Οταν θα πας στο τέλος της ζωής
Να με θυμάσαι
Στα όνειρα σου να με έχεις φυλαχτό
Να με θυμάσαι
Οταν θα μπαίνεις μέσα στο μπάρ
Και θα φοβάσαι
Μες το μυαλό σου να με έχεις σαν κοιμάσαι
Μέσα στην καρδιά μου πάντα θα είσαι
Σε αγαπώ