gangster rap"Sen ve Ben" (Umut Dolu Rap Şarkısı)
Sen ve ben, düşsek de kalkarız,
Zorluklar vız gelir, biz hep yan yanayız.
Hayat sert vurur ama biz de sertiz,
Ne olursa olsun, biz hiç pes etmeyiz.
İlk buluşmada bi’ hamle yaptın,
Şaşırdım bi’ anda, tokadı çaktım!
Ama kader bu ya, dönüp de baktım,
Gözlerinde ışık, bi’ şeyler yaktın.
Baran dedim ama Pezevenk oldun,
Gülüşün bi’ garip, sevdiğim oldun.
Kırmızı Tuborg elinde parlak,
Geceleri bizim, hiç korkma sar bak!
Sen ve ben, düşsek de kalkarız,
Zorluklar vız gelir, biz hep yan yanayız.
Hayat sert vurur ama biz de sertiz,
Ne olursa olsun, biz hiç pes etmeyiz.
Bazen yollar taş, bazen de sis,
Ama seninle her şey çok net ve biz.
Gelecek bizim, yazılıyor yeni,
Dünya dönüyor bak, başlıyoruz geri!
Her düştüğümüzde bir el uzanır,
Sen varsın yanımda, içim hep ısınır.
Zaman geçer ama değişmez hisler,
Sen ve ben, bu hikâye bizle biter!
Haydi aç bi’ kırmkutlayalkutkutla