“S Diye Başladım”
1. Kıta
Sana yazdım ama sen bilmedin,
Bir harfe sakladım tüm kelimeleri.
Sustum her şeyden önce ben içimde,
Gidişin hâlâ çınlıyor gecelerimde…
Köprü
Bazen bir fotoğraf, bazen bir sokak,
Seni getiriyor sessizce aklıma,
Sanki geçmiş seninle donmuş gibi,
Kırgınlıkla sarıldım yalnızlığa…
Nakarat
S diye başladım,
Ama senden hiç bahsetmedim,
Adını anmak bile
Beni baştan yaralıyor.
Bir gülüş yetmişti,
Şimdi bin sessizlik taşıyorum,
Kalbim seni unutmuyor,
Ne kadar denesem de olmuyor…
2. Kıta
Sonsuz dedik ama yol yarım kaldı,
Gözlerin şimdi kimde, bilmiyorum.
Bir “özür” yeterdi belki içimde,
Ama sen sustun, ben dağıldım.
Köprü (tekrar)
Geceye sığındım, adını içime gömdüm,
Ama unutuş bir yetenek değil,
Ben beceremedim…
Nakarat (tekrar)
S diye başladım,
Ama senle bitirdim,
Kalbimde bir harf kaldı,
Ve bin yara biriktirdim.
Seni sevdim belki,
Ama kendimi unuttum,
Şimdi seni değil,
Kendimi arıyorum…