Küçülttüğün ve renklerini sildiğin dünyaya sığamadım
Ben savaşcı gelip, gülerek gidenlerdenim
Yaralarımı kendim kapattım
izlerini de çiçekler kapatacak
Hep sevilmiş gibi görüneceğim
bu kadar çiçek yoksa nasıl beni bulmuş olsun
Uzak durmalısın çiçeklerime tahammül edemezsin ve koparırsın
"Bırak beni" demem artık
ben zaten koşarım
"Duymuyor musun beni" demem artık
şarkılarımı söylerim
"yoruldum" demem artık
yeni başlıyorum