Bir mesaj düştü gönlüme,
Kim bu yabancı, ne söyler dile?
Gözlerimi kaçırdım, sustum, bekledim,
On gün sonra döndüm yine.
Ve sonra ilk defa göz göze,
Zaman durdu, dünya sessizce.
İçimde bir his, anlatamam sana,
Kalbim seninle, ilk günden aslında…
On gün sonra açtım kalbimi,
Sen girdin içeri usulca.
İlk yemekte, ilk gülüşte,
Aşk yazıldı o masada…
İkinci gün, üçüncü gece,
Sen bana baktın gözlerim içine.
"Benimle olur musun?" dedin,
Zaman durdu kalbimde.
Şimdi üç yıl oldu,
Hala aynı yerdeyiz,
Ne iyi ettim de döndüm sana,
On gün sonra ama sonsuza…
Bir mesajla başladı her şey,
Gör bak, yazgımız ne güzeldi.
Kader bekledi ama sonunda,
Bizi birleştirdi, sevgilim…