Ne vardı lan yanımda olsaydın
O denize birlikte girseydik
Ne vardı gözlerim gözlerini görseydi
Birlikte anılarımız şahlansaydı
Ne vardı Yanımda olsaydın
Birayı tutan Ellerim ellerinde olsaydı
Çocuk gibi yaramaz
Delice seven adam olsaydım.
Ne vardı Yanımda olsaydın
Kızmıyorum, kızamıyorum
Suçu sende de aramıyorum
Suçlu varsa o da benim
İşte benim cezam
Önümde derya
Arkamda Sarpıncık
Elimde bira
Yanımda yoksun
Ellerim boş
Kalbim kırık
Ruhum sensiz
İşte benim cezam
Sarpıncık gibi sensizlik