KOoahead is on Fire, On Fire, On Fire !!!!!!!!!!!....
Met Vele vlaggen, die door de straten van Deven-ter wapperren.
En met Ruim zeven tien duizend supporters richting de Kuip,
Is deze tweede paasdag van ons, van ons, van ons, van onssss !!!
KOoahead, Maak ons Proud again!!
Laat de kleuren rood en geel stralen in de mooie Kuip!
A-Zet watch out, want KOoahead is on Fire..!!!
Wij zijn één team één stad één droom!
Met rood geel als ons eeuwige kroon!
Tweede Paasdag is dit jaar van ons, van ons van ons, van ons!
We schreeuwen het uit, Come on Eagles, de beeker moet omhooooog!!!,
Want dit is pas het begin!
A-Zet watch out, want KOoahead is on Fire...!!!
Wij zijn één team één stad één droom
Met rood geel als ons eeuwige kroon!
KOOahead, Maak ons trots again!
Laat de kleuren rood en geel stralen want
Samen staan we nooit alleen!!!
De beeker moet omhoooooooog!!,
Want dit is pas het begin!
A-Zet watch out, want KOoahead is on Fire..!!!
Wij zijn één team één stad één droom
Met rood geel als ons eeuwige kroon!
........, A-Zet, tweede paasdag is van ons, van ons, van ons, van onsssss !!!!!