insan merakı için mi yaşamalı ?
yoksa inancımı onu bugünde tutmalı?
nedir bu zorlu hayata devam etmeye zorlayan ?
gelecek hayallerimi , umut kırıntılarımı ?
hepsini yok sayınca ne olmalı ?
dünyanın sonumu ?
bir lahzasına hükmedemediğimiz bir dünya mı ?
gözlerine tutulduğum bir papatya mı ?
nerden geliyor yaşama olan inanç ?
onun güzel ruhu mu?
şimdi ne olmalı ?
yeni hayatımın başlangıcı mı?