Ei vittu taasko pitää juoda,
Tää alkaa herättää jo läheisissä huolta.
Joka kerta meinaan et tää vois loppuu,
Mut ei siihen meinaa tottuu.
Ryyppääminen on hauskaa hupia,
Aikuisena siihen ei tarvi kenenkään lupia,
Muistoina on paljon kuvia ,
Joissa kavereitten kanssa nostetaan mukia.
Nykyään kaikilla on oma elämä,
Kukaan ei tuu enää pulkkaa vetämää,
Miettii kotona vaan omaa emäntää.
Ei vittu taasko pitää juoda,
Tää alkaa herättää jo läheisissä huolta.
Joka kerta meinaan et tää vois loppuu,
Mut ei siihen meinaa tottuu.
Lopulta kun joku kaveri tuleekin juomaa,
Se lähtee niin nopeesti, kun sitä ei kiinnosta ja sen huomaa.
Itestä vielä tuntuu kun olisin vieläkin kahdeksantoista,
Vaikka kynttilät kakkuni päällä sanoo toista.
Ikä on vaan numero, muista pitää hauskaa.
Ei vittu taasko pitää juoda,
Tää alkaa herättää jo läheisissä huolta.
Joka kerta meinaan et tää vois loppuu,
Mut ei siihen meinaa tottuu.
Ymmärrän että jollain on perhe ja lapsi,
Mutta aina voi ottaa yhden tai kaksi,
Jonka jälkeen voi soittaa tilataksin.
Vaikka kaverit ei joisikaan,
Olisi silti kiva nähdä toisiaan.
Ystävät tuo hymyn huulille ja aina saa paremmalle tuulelle.
Ei vittu taasko pitää juoda,
Tää alkaa herättää jo läheisissä huolta.
Joka kerta meinaan et tää vois loppuu,
Mut ei siihen meinaa tottuu.
Nyt siitä kavereitten kanssa ryyppäämään!