[Intro]
بهروخ عزیز این موزیک برای تو نوشتم مرسی که هستی و از نوب بودنت به پلیر شدن تبدیل شدی
[Verse]
چراغا خاموش زیر دوشیم
میخونیم ما با هم قرصو
تو قرصم حتی هر شب
گلم کم نکنیش دوزو
من و تو بوسای سر صبحو
لاین شد کمرت کوکو
میکنن فیلم میدم مزه
میاد نور از لای پرده
صدای بارون پلی ساند کلاد
تنت داغه چشا بسته
الکل لا درختا
بغلت گرم تووی سرما
آخرین شبه آخرین لبه
آخرین بوسه آخرین سیگار
همه جا تاریک چشات روشن
توو حموم میپیچه صدای گیتار
اومد شب آخر با تو
میگی وا کن اخماتو
من نباشم وقتی مستی
کی میشماره نبضاتو
وا کنم پرلای صورتیو
بیاد رو آینه بره تو وبینی
باز امشب شدی پارانوید
داری ترمور ترسیدی
تو بغلم شدی گرم
پیرهنت باز شد و خندیدی
واسه بغلت میکُشم آدم
فقط چون خوب منو فهمیدی
میکشی سیگار میسوزه ریه ام
میکوبی سَرو رو قفسه سینه ام
چون میدونی اگه بخوابی
میزنم زیرش و میذارم میرم
فردا رو پیش یه آدم دیگه ام
رو صورتش عکس تو رو میبینم
میکنم مست با گریدگوس
اونقد که یادم بره کی ام
چشمای تو بود خونم
میشستی رو پام تو جمع