Når jeg ser deg pia blir jeg ganske glad
Frida du er så omtenksom det liker jeg
Sivert du er alltid i godt humør og det liker jeg at dere er så gode mot oss
Jeg er glad i mine stippinatene
Jeg er veldig stolt av dere
Bare av at dere er så snille får meg til å gråte
Når beate kommer blir jeg glad når ingfrid kommer blir jeg glad når Vegard kommer blir jeg glad
Trenger dere av og til når jeg føler meg nede for det hjelper alltid å prate med dere kommer til å savne dere når man slutter på skolen 🥺
Livet med dere gjør at jeg har det bra så dere må alltid tenke positivt husk dere er bra som dere er det vil dere alltid være