In een wereld vol vragen, zo groot en zo klein,
Zit er kracht in de woorden: "Nee, dat gaat 'm echt niet worden, dat is niet mijn lijn."
Met een glimlach op je lippen, en je hoofd recht omhoog,
Kun je kiezen voor jezelf, dat is nooit een schande, geloof.
"Nee" is geen schreeuw, maar een zachte, sterke stem,
Een kans om te groeien, om te zijn wie je bent.
Je hebt dromen en wensen, ze zijn uniek en fijn,
Dus laat anderen weten: "Vandaag kies ik voor mijn schijn."
Je hoeft niet te pleasen, dat is niet jouw rol,
Jij bent de regisseur, je hebt zelf de controle.
Met elke "nee" die je zegt, groeit je innerlijke kracht,
En voel je je vrijer, in de dag en de nacht.
Dus dans met je woorden, laat ze vrolijk weerklinken,
"Nee" is een cadeau, laat anderen het ook stinken.
Want als je jezelf kiest, dan straal je als nooit,
En het leven wordt mooier, dat is wat je bedoelt!