Yalnız gecelerde düşünürüm,
Kalbimde bir ateş , sönmeyen bir acı, gözlerin uzak , hatıralar yakın,
Kayıp bir askın gölgesinde kayboldum
Sonsuz yollar , gecemediğimiz
Hayallerde kaybolmuş bir dünya,
Bir zamanlar parlayan umutlar,
Şimdi karanlık , şimdi yalnızlık
Bir rüzgar estikçe isimlerin,
Unutmaya çalışsamda zor gelir,
Dudaklarda kalan bir fısıldama,
Kayıp bir aşkı hatırlatır tüm baharlar
Kalpten kalbe bir köprü vardı,
Ama şimdi bomboş , ruhumda bir yara,
Her şey geçiyor , zaman durmuyor,
Gözlerim yine yola bakıyor
Geceyi sararken , ay ışığım,
Hayal ettiğim tüm yollar kayboldu,
Gölgenle yürüdüm , yine tek başıma,
Her adımda seni hisettim derinden
Ve ben kaybolmuş bir masalın izinde
Bir umudu daha kaybettim yine,
Yalnızlık , en iyi dostum artık
Kayıp bir aşkın hatırası içimde
Bir hatıra daha canlanır karanlıkta,
Gözlerinin derinliğinde kaybolmuşum,
Anılar sarmalar beni bir kuş gibi,
Zaman geçsede sevdam bitmemiştir
Sensiz geçen her vakit,
Hala içimde umut taşır,
Kayıp bir sevda , özlemle yanar,
Her sokakta adını fısıldar
Bir gün belki bulurum seni,
Kaybolmuş hayaller , yeniden canlanır,
Sensiz bir gün belki dönüş yolları,
Zaman geçsede seni unutmam