Dilimin ucunda bir ayrılık cümlesi, sözü lütüfkar olur yüreğimde pençesi
Ama yok yeniden, geleni sevemem bana dön desende çoook üzülür dönemem,
Başımın ucunda dursan yüzüme baksan da sanmam seninim,
Elimi uzatsam al desem benimle kal tutsan da yakar bilirim.
Git benden, ne olur git benden.
Öyle çoook özledim nefretim bu yüzden ,
git ben! Ne olur gitsen de sensizlik ağır gelir taşıyamaz bu beden