L'amour كان حلم، بس الدنيا لعبة كبيرة
وكل مرة كتجي، كتحطم قلبي القوية
كانوا يقولوا "يا حبيبي، الحياة حلوة"،
لكن ما شفتش غير الغدر والدموع والدماء،
"Pain in my soul" شعرت بيه، كل خطوة صعيبة،
ختي خانني، "No way, you broke me" هذي الحقيقة.
[البيت الثاني]
la vida قاصحة ، مش دايمًا سهل نعيشها،
كل ما حاولت أمشي، جتني الدنيا كأنها عاصفة،
"¿Por qué me engañaste?"، ليش تخونني؟
كنت درتكم خوتي ، لكن شفت كل واحد على حقيقتو
ضحكتوا ف وجهي، هانيا دابا جات نوبتي تشوفوني كيدايرة
[الكورس]
I'm lost in the dark, feeling so alone,
Crying every night, and I can't pick up the phone.
This depression’s killing me, slowly from within,
Trying to escape, but it feels like a sin.
[البيت الثالث]
كان عندي كلم كبير، ودابا كلها هدمت،
الحب، العشرة، كل شيء تهرس، كل شيء اتفجر،
"Te juro que no entiendo" كيف صار هذا كله؟
الحياة مش سهلة، وكل لحظة فينا تعيش مثل جحيم،
العقل في دوامة، حاسس كأني ضايع،
أحتاج لشوية نور، يا ريت لو كان في أمل في الطريق.
[الكورس]
I'm lost in the dark, feeling so alone,
Crying every night, and I can't pick up the phone.
This depression’s killing me, slowly from within,
Trying to escape, but it feels like a sin.
[الختام]
الحياة علمتني أن douleur ماشي نهاية،
لكن مش دايمًا تقدر تكمل، "Believe me" لما تطيح.