Olsaydı anlatırdım sana nasılmış hayatım. Etrafım dolmuş şeytanlarla ve benim savaşmaya ne gücüm kalmış nede sabrım. "Gözler aynası ciğerin" deme bana çünkü ben ciğerimi bir litre enerji içeceği ne sattım. (Hahahhahaha)
Ben bir gitar gibiyim ama telleri olmayan bir yol gidiyorum ki sonu olmayan.(Hıh) Söylesene bana yaşayabilir ki hangi insan ölüm olmadan. Başarmak istiyorsan çabala moruk, özellikle de etrafın doluysa diyen hocam sakız bozar mı oruç.(Hıh)
Sorma bana nasılsın diye.
bilir misin sen gelecek kaygısı nedir.
Eminim ki çekmemiş sindir hayatın da fakirlik bir an bile.(Ez Quzi çiye)
Seni gördüğümde dedim bu onlardan farklı.
Ama sonra anladım ki onlardan tek farkın onların çirkin senin güzel olmandı(hahahhahaha)