Yolumu kaybettim adres sormaya korkar bir hâlde yürüyorum...
Vefâsız insanlar her yerde, ben yabancı bir turist gibi dolaşıyorum...
Ait miyim ben buralara olduğum yere bilmiyorum.
Uyusam geçer mi kayboluşum cevap yok kimseye soramıyorum.
Annem affet ben nerde olduğumu unuttum.
Sesim çıkmaz merak etmesin kimse ben çığlıklarımı içime içime yuttum.
Ellerimi yüzüme kapatıp kimse duymasın diye dolu dolu sustum...
Felek beni yakaladı eteğimden faydası yoktu ama çok korktum.
Değmedi beni kaybedişlerine biliyor musun hayat..
Ben çok ızdırap çektim ama yenilmedim kaybedilişime inat.
Bahtım kara olsada uyursam yorganımı beyaza boyat.
Geriye bakarsam eğer bilirim herşey olmuş kabahat.
Annem affet ben nerde olduğumu unuttum.
Sesim çıkmaz merak etmesin kimse ben çığlıklarımı içime içime yuttum.
Ellerimi yüzüme kapatıp kimse duymasın diye dolu dolu sustum...
Felek beni yakaladı eteğimden faydası yoktu ama çok korktum.
Adres yok kimse yok hatırlamak istemiyorum boşversinler..
Bir gün akıllarına gelirsem yararı olmaz pişmanlık, bilsinler.
Çok geç olduktan sonra istemem beni sevmesinler..
Kayboluşumun ardından yıllar geçtikçe istemem yanıma beni anmaya gelmesinler.
Değmedi beni kaybedişlerine biliyor musun hayat..
Ben çok ızdırap çektim ama yenilmedim kaybedilişime inat..
Bahtım kara olsada uyursam yorganımı beyaza boyat...
Geriye bakarsam eğer bilirim herşey olmuş kabahat.