.
---
عنوان الأغنية: "شارع سان أندرياس"
(المقطع الأول)
راكب البايك فـ لوس سانتوس،
شارع نار، وعيوني فوكس،
من أول جروف ستريت للنهاية،
أنا سي جي، واللعبة معايا.
رجالة عاليمين وعاليسار،
سلاح فـ الشنطة، وسرعة نار،
الشرطة بتجري وأنا بهرب،
الدنيا جيم، ومش بلعب!
(الكوبليه)
في سان فييرو بشحن نار،
بعمل مِشن أطلع ستار،
المافيا ورايا، والصحاب معايا،
مفيش خوف، دي حياتي العادية!
(ساندروب قصير - نغمة هادية)
وانا صغير قالولي: أوعى تمشي غلط،
بس أنا خلقت في جروف، والحظ مش لطّف.
(المقطع التاني)
بسرق عربيات زي ما أتنفس،
كل مهمة عندي بتتكنس،
الفلوس بتزيد، والعدو بيقل،
واللعبة دي أنا فيها الأصل!
أكشن × دراما × خيانة،
أخويا بيقلب؟ دي مش أمانة،
بس أنا واقف، قلبي حديد،
مين يقدر يوقف السي جي فـ الطريق؟!
(الكوبليه الأخير)
GTA مش لعبة، دي مدرسة،
علمتني إن الدنيا مغامرة شرسة،
إمشي لوحدك، بس خليك فاكر،
إن الرجولة مش بس بمظهر!
---
لو حبيت نضيف بيت موسيقى، أو نعمل منها نسخة مغناة (مثلاً بصوتك أو بصوت AI)، قولي وأنا أساعدك في ده كمان. تحب أعمل نسخة منها بصوت راب مع موسيقى؟