وکالبای دیجی علی کی کی اورنجمنت بای علی کی کی.
امروز اومدم بگم از مملکت با آدماش .
امدم بگم چقدر نامردن ای آدماش. نه نمک میشناسن نه نمکدون ، این آدما فقط پولو میشناسن، البته بگما اون خوباش پولو میشناسن خدا کنه که پولو بشناسن خداکنه با پول مشکلاشون حل بشه اما من دیدم کسایرو بیناموساییرو که ناموسای دیگرو میشناسن، اومدم بگم از نامردیا ، اومدم بگم باورنکردنیا، بگم از هردست دادیمو دسته خرشد، به هر گدایی دادیمو سرخرشد ولی علی کاکاوندامروز از این آدمها بریده امده بگه که این نامردیا تا کی ادامه دارن، تا کی ادامه دارن هه هه ایشالا که زودتر عاقلشن . البته که بیده انشالاکه زودتر خوب بشن ، آره زودتر خوب بشن،
[Female Vocal]