**Vers 1** [Atmospheric Synths Intro]
I skuggan av stjärnor, jag är här för att lysa,
Jag har drömmar som dansar, som aldrig ska frysa.
Känn pulsen i natten, vi följer vår väg,
Inget kan stoppa oss, vi är fria som segel.
**Refräng**
Känn min kraft, nu är jag fri,
När musiken spelar, blir jag till mig.
Hör min röst, jag är här för att stanna,
Du kan inte glömma, kom och känn mitt namn.
**Vers 2**
I varje steg jag tar, finns en glädje som spirar,
Vi bygger en värld där vi alltid inspirerar.
Tillsammans är vi starka, vi reser oss upp,
Ingen kan hålla oss tillbaka, vi tar vårt kliv nu.
**Refräng**
Känn min kraft, nu är jag fri,
När musiken spelar, blir jag till mig.
Hör min röst, jag är här för att stanna,
Du kan inte glömma, kom och känn mitt namn.
**Vers 3**
I ljuset av natten, ser jag framtiden klar,
Vi dansar i takt, som om vi alltid varit här.
Så låt oss förlora oss i musiken som förenar,
Tillsammans skriver vi våra egna legender.
**Refräng**
Känn min kraft, nu är jag fri,
När musiken spelar, blir jag till mig.
Hör min röst, jag är här för att stanna,
Du kan inte glömma, kom och känn mitt namn.
**Outro**
Kom och känn mitt namn,
Du kan inte glömma,
Kom och känn mitt namn,
Jag är här för att stanna.
Kom och känn mitt namn,
Du kan inte glömma,
Kom och känn mitt namn,
Jag är här för att stanna.